De senaste artiklarna och videorna

Ta del av händelser och insatser som berör Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga under det senaste halvåret. (på engelska)
Ta del av april månads budskap från ledare i Europa.
De lokala sidorna berättar vad som händer i kyrkan och bland kyrkans medlemmar i Sverige. Här finns även länkar till tidigare utgåvor av tidskriften.
Kristus förändrade allt, och han kan också förändra ditt liv.
Två begåvade systrar förbereder sig för en unik livshändelse
Fira kvinnor under den här världsomfattande andakten för Hjälpföreningen. President Russell M. Nelson och Hjälpföreningens generalpresidentskap talar till kvinnor under den här världsomfattande andakten för Hjälpföreningen.
SE när den här videon visar kraften i att vara en Jesu Kristi lärjunge. DU kan dela med dig av Kristi LJUS till andra när du älskar och tjänar som han gjorde.
Felix Sahlin, Västra Frölunda församling, berättar med tacksamhet om sina föräldrars resa till tro på Frälsaren.